• يکشنبه ٥ شهريور ١٤٠٢-١٢:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤١٦
انتقاد مظفر از سازمان تاکسیرانی:8-173

پلتفرم هوشمند سرویس مدارس ایجاد شود/ سازمان تاکسیرانی در این عرصه فعال نیست

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران، در جریان تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی پیش رو، نسبت به عدم ایجاد و راه اندازی پلتفرم های هوشمند سرویس مدارس از سوی شهرداری تهران و به خصوص سازمان تاکسیرانی، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران، در یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر، با اشاره به ضرورت ایجاد پلتفرم هوشمند سرویس مدارس به صورت هم پیمایی و تأیید صلاحیت رانندگان، گفت: اکنون بخش خصوصی خارج از قرارداد و توافق با سازمان تاکسیرانی و شهرداری تهران، نسبت به راه اندازی اینگونه سامانه ها اقدام کرده اند که والدین می توانند با درج مبداء و مقصد، سرویس مدرسه مدنظر را به صورت هوشمند انتخاب نمایند. سیستم، دانش آموزان دارای مسیر مشترک را در یک محله براساس هم پیمایی شناسایی می کند و راننده و خودرو برای آن چند دانش آموز تخصیص داده می شود. نرخ کرایه آنها هم به طور نسبی برای متقاضیان قابل قبول است. 
رئیس کمیته بودجه شورا تذکر داد: واقعیت این است مادامی که سازمان تاکسیرانی در فناوری پیشتاز نباشد و در ایجاد پلتفرم تخصصی سرویس مدارس، زمین بازی را در دست خود نگیرد؛ ما با این مصوبات که در گذشته نیز بوده، موفق نخواهیم شد ساماندهی لازم را در امر سرویس مدارس انجام دهیم.درحال حاضر پلتفرم های خصوصی به صورت گسترده در سطح شهر درحال تبلیغ سرویس مدارس به صورت هوشمند هستند؛ اما خبری از سازمان تاکسیرانی در این عرصه نیست.
مظفر ابراز امیدواری کرد سازمان تاکسیرانی بتواند از طریق فناوری و به صورت هوشمند، در زمینه مدیریت و ساماندهی سرویس مدارس پیشتاز شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: